woensdag 16 juli 2008

Hoe zou het zijn met .... ?

Telkens ik een nummer hoor van Franky Goes To Hollywood vraag ik het me telkens af:
Leeft die zanger nog ?

En inderdaad! Holly Johnson is nog steeds alive and kicking!

Voor diegenen die van een ander planeet komen:
Franky Goes To Hollywood was immens populair in de jaren '80.
van oa. dit nummer:



Jawel!
Maar ook dit geweldig melige nummer:



In 1991 ontdekte hij dat hij HIV positief was
en sinds die tijd vraag ik me telkens af:
leeft die nu eigenlijk nog ?

Muziek maakt hij niet meer.
De man is bezig met kunst!
Yep! schilderijtjes!
En nog niet mis ook!



en dit



en deze



En voor diegene die zich afvragen hoe hij er nu uitziet:




Yep! zoals iedereen
Een papzakske!

1 opmerking:

Fokke zei

Frankie goes to hollywood is een van de beste bands van de 80s!
ze touren nog (vooral in engeland) met een andere zanger.
heb juist een live dvd gekocht van producer trevor horn (die de 2 FGTH platen geproduceerd heeft)
en daar staan ze met nieuwe zanger op.
ga zo es kijken.